S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

KONTAKTY

tel: + 421 904 940 025
lelaeshop@gmail.com

TERAZ V AKCII

Vaša cena € 27,90
skladom

NOVINKY

arr3Nádherný nábytok do detskej izbyNovinka v ponuke LelaEshopu - nádherný detský nábytok : detské postele s úložným pristorom aj bez,... arr3Bavlnené plienky NOVÉ VZORY Látkové / bavlnené plienky NOVINKA : plienky zo 100% bavlny, rozmery 80x80 cm, v rôznych...

NAJPREDÁVANEJŠÍ

Vaša cena € 39,90
skladom
Vaša cena € 1,99
skladom

ANKETA

Ako ste sa dozvedeli o LelaEshope ?

z internetových vyhľadávačov 38% od priateľov 22% z facebooku 20% z reklamy na aute 21%

 

Pricemania.sk NajNakup.sk - Objavte najlepšie ceny na slovenskom internete.


Obchodné podmienky
OBCHODNÉ PODMIENKY

Predávajúcou spoločnosťou na stránkach www.lelaeshop.sk je:

SLOVCODE spol. s r.o., Brodzany 385, 958 42 Brodzany

IČO : 36339369

IČ DPH: SK2021902091

Obchodný register Okr. súdu Trenčín, oddiel Sro, vložka číslo 19486/R

e-mail: lelaeshop@gmail.com

mobil : +421 904 940 025

 

Orgán dozoru a dohľadu

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj

Sládkovičova 11, 971 01 Prievidza 1

odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa

tel. č.: 046/5422 771 fax č.: 046/5420 685 e-mail: tn@soi.sk

 

1. Objednanie tovaru

Internetový obchod www.lelaeshop.sk obsahuje zoznam tovaru ponúkaného Predávajúcim na predaj a to vrátane uvedenia cien jednotlivého ponúkaného tovaru. Ceny ponúkaného tovaru sú uvedené vrátane všetkých daní. Ceny tovaru neobsahujú náklady na dopravu od Predávajúceho ku Kupujúcemu. Náklady na dopravu sa riadia článkom Cena dopravy týchto obchodných podmienok. Zmluvné strany majú možnosť uzavrieť kúpnu zmluvu aj za individuálne dojednaných podmienok, pokiaľ sa na tom dohodnú. Všetky ponuky na predaj tovaru uvedené v internetovom obchode sú nezáväzné a Predávajúci nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu ohľadne tohto tovaru.

Objednávku je možné uskutočniť prostredníctvom objednávkového formulára, e-mailom alebo telefonicky.

Objednávkový formulár obsahuje hlavne informácie o:

- objednanom tovare (objednávaný tovar vloží Kupujúci do elektronického nákupného košíka internetového obchodu, pričom špecifikuje množstvo daného tovaru)

- spôsob úhrady kúpnej ceny tovaru,

-spôsob doručenia objednávaného tovaru

- informácie o nákladoch spojených s dodaním tovaru (ďalej spoločne len ako „Objednávka“).

Pred zaslaním objednávky Predávajúcemu je Kupujúcemu umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky Kupujúci vložil. Údaje uvedené v objednávke sú Predávajúcim považované za správne. Predávajúci okamžite po obdržaní objednávky toto obdržanie Kupujúcemu potvrdí elektronickou poštou a to na adresu elektronickej pošty Kupujúceho uvedenú v objednávke.

V závislosti na charaktere obchodu (množstvo tovaru, výška ceny, náklady na prepravu) si Predávajúci vyhradzuje právo požiadať Kupujúceho o autorizáciu objednávky vhodným spôsobom, napríklad telefonicky alebo e-mailom.

Kúpna zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim vzniká potvrdením prijatia objednávky, ktoré je Predávajúcim zaslané Kupujúcemu elektronickou poštou a to na adresu elektronickej pošty Kupujúceho.

Zmluvné strany majú právo odstúpiť od zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva, výrazným spôsobom sa predĺžila doba dodania alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, Predávajúci bude ihneď kontaktovať Kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú čiastku kúpnej ceny, bude mu táto čiastka vrátená do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

2. Cena tovaru

Cena ponúkaného tovaru je uvedená vrátane všetkých daní v mene EUR. Predávajúci je platcom DPH. Cena ponúkaného tovaru neobsahuje náklady na dopravu od Predávajúceho ku Kupujúcemu, náklady na dopravu sa riadia článkom Cena dopravy týchto obchodných podmienok.

Predávajúci si vyhradzuje právo tlačových chýb, v takom prípade má Kupujúci právo objednávku zmeniť alebo zrušiť.

3. Dodanie tovaru

Dodaním tovaru podľa týchto obchodných podmienok sa rozumie doručenie tovaru Kupujúcemu v súlade s kúpnou zmluvou.

Na základe kúpnej zmluvy vystaví Predávajúci Kupujúcemu daňový doklad – faktúru.

3.1. Dodacie lehoty

Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho jeho prevzatím a úplným zaplatením kúpnej ceny.

Tovar, ktorý je skladom, Predávajúci odovzdá prepravnej spoločnosti zvyčajne na druhý pracovný deň po potvrdení objednávky, najneskôr však do 3 pracovných dní.

Tovar, ktorý nie je skladom, musí Predávajúci objednať u svojich dodávateľov.

Objednávku Predávajúci nerozdeľuje, pokiaľ si Kupujúci objedná niekoľko druhov tovarov, z ktorých má každý inú dodaciu lehotu, tovar je expedovaný naraz v termíne najdlhšej dodacej lehoty.

V prípade platby vopred prevodom na bankový účet Predávajúceho sa tovar odosiela až po prijatí platby od Kupujúceho na bankový účet Predávajúceho.

V prípade, ak by sa dodacia lehota mala predĺžiť, než je avizované, informuje Predávajúci o tejto skutočnosti Kupujúceho. Ak Kupujúci nesúhlasí s predĺženou dodacou lehotou, má právo objednávku zrušiť. V prípade, že Kupujúci už úplne alebo z časti uhradil kúpnu cenu, bude mu prijatá platba vrátená spôsobom, ktorým došlo k úhrade alebo spôsobom ktorý si Kupujúci zvolí a to do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

Expedovanie tovaru sa môže predĺžiť z nasledovných dôvodov: tovar nie je momentálne na sklade, tovar nemá výrobca, príp. distribútor aktuálne na sklade, zasiahla vyššia moc – napr. balík sa stratil pri doprave k Predávajúcemu, Predávajúcemu bol dodaný iný tovar, než bol objednaný, atď.

Kupujúci je o odoslaní tovaru informovaný e-mailom.

Ak Kupujúcemu tovar alebo oznámenie o uložení zásielky na pošte nebolo doručené ani do 5 pracovných dní po doručení informácie o odoslaní, kontaktujte Predávajúceho. Bližšie informácie o zásielke a možných dôvodoch nedoručenia Predávajúci po preverení následne poskytne Kupujúcemu telefonicky alebo e-mailom.

3.2 Spôsob odoslania tovaru

Kupujúci má možnosť zvoliť si nasledovné spôsoby dodania:

- Distribučná spoločnosť –kurier

- Slovenská pošta

Predávajúca spoločnosť nenesie zodpovednosť za :

- oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (pošta,kurier)

- oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa

-poškodenie zavinené doručovateľom (pošta,kurier). V prípade, že Kupujúci pri preberaní tovaru od prepravcu zistí, že je obal, v ktorom je tovar zabalený viditeľne poškodený, odporúčame Kupujúcemu tovar neprevziať. S prepravnou spoločnosťou doporučujeme spísať protokol o poškodení zásielky. V takomto prípade zostáva zachovaný nárok Kupujúceho na poskytnutie riadneho plnenia Predávajúceho alebo na vrátenie kúpnej ceny podľa zvolenia Kupujúceho.

3.3 Cena dopravy

Náklady na doručenie objednaného tovaru znáša Kupujúci. Uvedené poplatky platia pre odoslanie tovaru v rámci Slovenskej republiky.

Platba

Slovenská pošta -

zásielka na adresu

Slovenská pošta -

zásielka na poštu

  Kuriérska  

služba

Doručenie kuriérom

(objemný tovar)

Platba vopred na účet IB

3,50

3,00

4,99

9,99

Dobierka

4,50

4,00

5,99

-

Možnosť doručenia zásielky na poštu si môžete overiť na :

http://www.posta.sk/subory/745/prehlad-poskytovanych-sluzieb-na-postach.xls​   

( stĺpec P - Expres zásielky dodaj do 15kg )

3.4 Dodanie tovaru do iných štátov

Dodanie tovaru na územie iných štátov sa uskutočňuje na základe predchádzajúceho vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné a balné, prípadne ďalších dodacích podmienok medzi Kupujúcim a Predávajúcim. Tovar je odosielaný prostredníctvom Slovenskej pošty.

4. Spôsob platby za tovar

Spôsob platby uvedie Kupujúci v objednávke.

Kupujúci má možnosť zaplatiť kúpnu cenu za tovar Predávajúcemu jedným z nižšie uvedených spôsobov:

1. dobierka – za tovar Kupujúci zaplatí až pri doručení Kurierom, poštovým doručovateľom, alebo na pošte – pokiaľ si bude Kupujúci vyzdvihovať zásielku tam. 

V prípade neprevzatia dobierky Kupujúcim si vyhradzujeme právo zamietnuť tomuto Kupujúceme každú ďalšiu objednávku, ktorú si objedná formou dobierky. Tomuto Kupujúcemu budú odoslané ďalšie objednávky platené len bankovým prevodom.  

2.bankovým prevodom – údaje potrebné k platbe zasielame e-mailom najneskôr na druhý pracovný deň po prijatí objednávky

číslo účtu: 4001809635 

kód banky ČSOB : 7500

IBAN : SK1175000000004001809635 

BIC/SWIFT : CEKOSKBX

variabilný symbol: číslo objednávky

konštantný symbol: 0008

poznámka: meno a priezvisko zákazníka

Doporučujeme Vám, aby ste nás o odoslaní Vašej platby informovali – očakávané platby sledujeme každý deň, ale niekedy môže zasiahnuť vyššia moc (Vašu platbu môžme prehliadnuť, zadali ste neskorší dátum splatnosti, platba z neobjasnených príčin nebola odoslaná). Informovaním nás, môžete takejto udalosti zabrániť. Pokiaľ ste platbu uhradili a v termíne predpokladaného odoslania tovaru Vám nepríde informačný e-mail o odoslaní tovaru, doporučujeme Vám informovať sa u nás o stave Vašej objednávky.

5. Záručné podmienky a reklamačný poriadok

Predávaný tovar musí mať požadovanú, prípadne právnymi predpismi ustanovenú akosť, množstvo, mieru alebo hmotnosť a musí byť bez vád, najmä musí zodpovedať záväzným technickým normám.

Ak treba, aby sa pri užívaní veci zachovali osobitné pravidlá, najmä ak sa užívanie riadi návodom alebo je upravené technickou normou, je Predávajúci povinný Kupujúceho s nimi oboznámiť, ibaže ide o pravidlá všeobecne známe. Pri tovare, ktorého používanie sa riadi návodom, je tento návod vždy priložený.

Záruka sa vzťahuje na tovar, ktorý bol zakúpený v internetovom obchode www.lelaeshop.sk.

Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť od prevzatia veci Kupujúcim.

Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u Predávajúceho, u ktorého bola vec kúpená.

Práva zo zodpovednosti za vady veci, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe.

Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

5.1 Práva spotrebiteľa pri uplatnení reklamácie

Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má Kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým Predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.

Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to Kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má Kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú Kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však Kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.

Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má Kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

5.2 Uplatnenie reklamácie

Miestom pre uplatnenie reklamácie je: SLOVCODE spol. s r.o., Brodzany 385, 958 42 Brodzany, tel. 0904 940 025, e-mail: lelaeshop@gmail.com

Kupujúcemu odporúčame, aby nás o reklamovanej vade vopred informoval na e-mailovú adresu: lelaeshop@gmail.com prípadne telefonicky, dohodneme sa na ďalšom postupe.

Pri reklamácii je potrebné, aby Kupujúci preukázal, že tovar nakúpil v internetovom obchode www.lelaeshop.sk, ďalej je potrebné popísať závadu a identifikovať sa.

Rozhodujúci dátum na lehotu plynutia reklamácie je dátum prijatia reklamovaného tovaru.

Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

Vybavením reklamácie je ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

6. Vrátenie tovaru - odstúpenie od kúpnej zmluvy

Spotrebiteľ je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru.

Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy (t.z. kedykoľvek v období od odoslania objednávky po deň prevzatia tovaru).

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:

- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,

-predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.

Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči; ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy stačí akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy (ďalej len „oznámenie o odstúpení od zmluvy“). Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý mu odovzdal predávajúci.

Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň 14 dňovej lehoty odo dňa prevzatia tovaru spotrebiteľom.

Ak predávajúci na svojom webovom sídle umožňuje, aby spotrebiteľ odstúpil od zmluvy použitím na to určenej osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od zmluvy, predávajúci je povinný ihneď po prijatí odstúpenia od zmluvy poskytnúť o tom spotrebiteľovi potvrdenie na trvanlivom nosiči.

Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov.

Predávajúci je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo spotrebiteľa dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým spotrebiteľovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.

Predávajúci nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.

Pri odstúpení od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru, predávajúci nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu.

Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu. Táto lehota sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

Náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu znáša pri odstúpení od zmluvy spotrebiteľ. Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca so zmluvou, od ktorej spotrebiteľ odstúpil. Ak sú s tovarom doručované darčeky alebo tovar zdarma, odstúpením spotrebiteľa od zmluvy za zrušuje od začiatku aj darovacia zmluva a spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu.

V prípade vrátenia len časti tovaru, ktorý bol zakúpený ako set za zvýhodnenú cenu, zaniká kúpna zmluva na zakúpenie setu. Kupujúcemu bude vystavený nový daňový doklad na ponechaný tovar, ktorý bude zodpovedať cene tovaru zakúpeného samostatne a bude mu vrátená len časť zaplatenej kúpnej ceny, ktorá zodpovedá rozdielu zaplatenej kúpnej ceny za set a kúpnej ceny za tovar, ktorý si kupujúci ponechal.

VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy):

Komu:   SLOVCODE spol. s r.o., Brodzany 385, 958 42 Brodzany,   e-mail:lelaeshop@gmail.com

–   Týmto oznamujem , že odstupujem od zmluvy na tento tovar : ..............

–   Dátum objednania tovaru…………

–   Dátum prijatia tovaru ..............

–   Meno a priezvisko spotrebiteľa ..............

–   Adresa spotrebiteľa ..............

–   Podpis spotrebiteľa (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ..............

–   Dátum ..............

7. Alternatívne riešenie sporov

Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS"). Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd. Platforma ARS je dostupná na internetových stránkach:ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm

8. Ochrana osobných údajov

Prevádzkovateľom internetového obchodu www.lelaeshop.sk je SLOVCODE spol.s r.o., Brodzany 385, 958 42 Brodzany.

Spracovávanie osobných údajov sa riadi zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.

Účel spracúvania osobných údajov :

- registrácia užívateľov, vedenie databázy registrovaných užívateľov,

- spracovanie objednávok, vystavenie daňového dokladu – faktúry, doručenie tovaru

- vedenie účtovných a iných dokladov spojených s vybavením objednávky,

- komunikácia s dotknutou osobou (zákazníkom) telefonicky alebo prostredníctvom elektronickej pošty v súvislosti s vybavením objednávky a doručením tovaru, prípadne s riešením reklamácie

- poskytnutie osobných údajov dotknutých osôb sprostredkovateľovi (Slovenská pošta a kurierovi) výlučne pre účely identifikácie zákazníka pri doručení tovaru

- vedenie používateľských účtov, ktoré obsahujú osobné údaje, ktoré môže dotknutá osoba (zákazník) aktualizovať po prihlásení do svojho používateľského účtu alebo písomnou žiadosťou požiadať prevádzkovateľa o aktualizáciu osobných údajov, prípadne o likvidáciu osobných údajov v prípade, že účel spracúvania sa skončil alebo došlo k porušeniu zákona.

- evidencia a uchovávanie osobných údajov pre účely prípadných reklamácií

Zoznam osobných údajov: meno a priezvisko, fakturačná adresa, adresa pre doručenie tovaru, telefónny kontakt, email

Osobné údaje, ktoré Užívateľ poskytne, sú poskytované spoločnostiam, ktoré zmluvne spolupracujú s Prevádzkovateľom. Poskytnutie osobných údajov je jednorazové za účelom vybavenia objednávky:

- Distribučné spoločnosti

- Slovenská pošta

Prevádzkovateľ sa zaručuje zabezpečiť identifikáciu dotknutých osôb počas doby nie dlhšej, ako je nevyhnutné na dosiahnutie účelov spracúvania a zlikvidovať tie osobné údaje, ktorých účel spracúvania sa skončil.

8.1 Poučenie o právach dotknutej osoby

Dotknutá osoba má právo na základe písomnej žiadosti od prevádzkovateľa vyžadovať:

a) potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o nej spracúvané,

b) vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní osobných údajov v informačnom systéme v rozsahu podľa § 15 ods. 1 písm. a) až e) druhý až šiesty bod; pri vydaní rozhodnutia podľa odseku 5 je dotknutá osoba oprávnená oboznámiť sa s postupom spracúvania a vyhodnocovania operácií,

c) vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získal jej osobné údaje na spracúvanie,

d) vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,

e) opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,

f) likvidáciu jej osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o ich vrátenie,

g) likvidáciu jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona,

h) blokovanie jej osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti, ak prevádzkovateľ spracúva osobné údaje na základe súhlasu dotknutej osoby.

Dotknutá osoba na základe písomnej žiadosti má právo u prevádzkovateľa namietať voči:

a) spracúvaniu jej osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jej súhlasu, a žiadať ich likvidáciu,

b) využívaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo

c) poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu.

Dotknutá osoba na základe písomnej žiadosti alebo osobne, ak vec neznesie odklad, má právo u prevádzkovateľa kedykoľvek namietať voči spracúvaniu osobných údajov v prípadoch podľa § 10 ods. 3 písm. a), e), f) alebo g) vyslovením oprávnených dôvodov alebo predložením dôkazov o neoprávnenom zasahovaní do jej práv a právom chránených záujmov, ktoré sú alebo môžu byť v konkrétnom prípade takýmto spracúvaním osobných údajov poškodené; ak tomu nebránia zákonné dôvody a preukáže sa, že námietka dotknutej osoby je oprávnená, prevádzkovateľ je povinný osobné údaje, ktorých spracúvanie dotknutá osoba namietala, bez zbytočného odkladu blokovať a zlikvidovať ihneď, ako to okolnosti dovolia.

Dotknutá osoba na základe písomnej žiadosti alebo osobne, ak vec neznesie odklad, ďalej má právo u prevádzkovateľa kedykoľvek namietať a nepodrobiť sa rozhodnutiu prevádzkovateľa, ktoré by malo pre ňu právne účinky alebo významný dosah, ak sa také rozhodnutie vydá výlučne na základe úkonov automatizovaného spracúvania jej osobných údajov. Dotknutá osoba má právo žiadať prevádzkovateľa o preskúmanie vydaného rozhodnutia metódou odlišnou od automatizovanej formy spracúvania, pričom prevádzkovateľ je povinný žiadosti dotknutej osoby vyhovieť, a to tak, že rozhodujúcu úlohu pri preskúmaní rozhodnutia bude mať oprávnená osoba; o spôsobe preskúmania a výsledku zistenia prevádzkovateľ informuje dotknutú osobu v lehote podľa § 29 ods. 3. Dotknutá osoba nemá toto právo iba v prípade, ak to ustanovuje osobitný zákon, v ktorom sú upravené opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov dotknutej osoby, alebo ak v rámci predzmluvných vzťahov alebo počas existencie zmluvných vzťahov prevádzkovateľ vydal rozhodnutie, ktorým vyhovel požiadavke dotknutej osoby, alebo ak prevádzkovateľ na základe zmluvy prijal iné primerané opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov dotknutej osoby.

9. Zodpovednosť za chyby na stránke www.lelaeshop.sk

Upozorňujeme, že informácie uvedené na www.lelaeshop.sk sú z časti preberané od tretích strán, môžu obsahovať nepresnosti a môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia.

Nenesieme voči inej strane zodpovednosť za priame, nepriame alebo mimoriadne škody, spôsobené použitím informácií z našich vlastných alebo odkazovaných webových stránok.

 10. Duševné vlastníctvo

Celý obsah stránok www.lelaeshop.sk ako i jeho časti (texty, ilustrácie, animácie, fotky...) sú duševným vlastníctvom prevádzkovateľa. Ich akákoľvek reprodukcia alebo šírenie akýmkoľvek spôsobom podliehajú výslovnému a riadnemu súhlasu prevádzkovateľa. Akékoľvek porušenie autorských práv budú trestané podľa platných zákonov.

Tieto Obchodné podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti Predávajúceho a jeho zákazníkov - Kupujúcich a vo svojom aktuálnom znení tvoria súčasť kúpnej zmluvy.

Tieto obchodné podmienky sú platné od 1.8.2017.

Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním Všeobecných obchodných podmienok.

 

MmY0YTd