Tieto Všeobecné obchodné podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti Predávajúceho a jeho zákazníkov – Kupujúcich a vo svojom aktuálnom znení tvoria súčasť kúpnej zmluvy.
Predávajúci : predávajúcou spoločnosťou na stránkach www.lelaeshop.sk je:
SLOVCODE spol. s r.o., Stredná Hôrka 385/19, 958 42 Brodzany
IČO : 36339369
IČ DPH: SK2021902091
Obchodný register Okr. súdu Trenčín, oddiel Sro, vložka číslo 19486/R
e-mail: lelaeshop@gmail.com
mobil : +421 904 940 025
Orgán dozoru a dohľadu
Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj
Hurbanova 59, 911 01 Trenčín
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 032/640 01 09
fax č. 032/640 01 08
1. Objednávanie tovaru – nákup, uzavretie kúpnej zmluvy
Internetový obchod www.lelaeshop.sk obsahuje zoznam tovaru ponúkaného Predávajúcim na predaj, pri každom tovare sú uvedené hlavné vlastnosti tovaru, skladová dostupnosť (bližšie článok 3. Dodanie tovaru) a cena jednotlivého ponúkaného tovaru. Ceny ponúkaného tovaru sú uvedené vrátane všetkých daní. Ceny tovaru neobsahujú náklady na dopravu od Predávajúceho ku Kupujúcemu. Náklady na dopravu sa riadia článkom Cena dopravy (3.3) týchto obchodných podmienok. Zmluvné strany majú možnosť uzavrieť kúpnu zmluvu aj za individuálne dojednaných podmienok, pokiaľ sa na tom dohodnú.
Objednávku je možné uskutočniť prostredníctvom objednávkového formulára, e-mailom alebo telefonicky.
Objednávkový formulár obsahuje hlavne informácie o:
- objednanom tovare (objednávaný tovar vloží Kupujúci do elektronického nákupného košíka internetového obchodu, pričom špecifikuje množstvo daného tovaru)
- spôsobe úhrady kúpnej ceny tovaru,
-spôsobe doručenia objednávaného tovaru
- informácie o nákladoch spojených s dodaním tovaru (ďalej spoločne len ako „Objednávka“).
Pred zaslaním objednávky Predávajúcemu je Kupujúcemu umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky Kupujúci vložil. Údaje uvedené v objednávke sú Predávajúcim považované za správne. Predávajúci okamžite po obdržaní objednávky toto obdržanie Kupujúcemu potvrdí elektronickou poštou a to na adresu elektronickej pošty Kupujúceho uvedenú v objednávke alebo registrácii.
Kúpna zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim vzniká potvrdením prijatia objednávky, ktoré je Predávajúcim zaslané Kupujúcemu elektronickou poštou a to na adresu elektronickej pošty Kupujúceho.
Zmluvné strany majú právo odstúpiť od zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva, výrazným spôsobom sa predĺžila doba dodania alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, Predávajúci bude ihneď kontaktovať Kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú čiastku kúpnej ceny, bude mu táto čiastka vrátená do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.
2. Cena tovaru
Cena ponúkaného tovaru je uvedená vrátane všetkých daní v mene EUR. Predávajúci je platcom DPH. Cena ponúkaného tovaru neobsahuje náklady na dopravu od Predávajúceho ku Kupujúcemu, náklady na dopravu sa riadia článkom Cena dopravy (3.3) týchto obchodných podmienok.
Predávajúci si vyhradzuje právo tlačových chýb, v takom prípade má Kupujúci právo objednávku zmeniť alebo zrušiť.
3. Dodanie tovaru
Dodaním tovaru podľa týchto obchodných podmienok sa rozumie doručenie tovaru Kupujúcemu v súlade s kúpnou zmluvou.
Na základe kúpnej zmluvy vystaví Predávajúci Kupujúcemu daňový doklad – faktúru. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho jeho prevzatím a úplným zaplatením kúpnej ceny.
3.1. Dodacie lehoty
U každého tovaru je osobitne uvedené, či je alebo nie je tovar skladom u Predávajúceho.
Tovar, ktorý je skladom, Predávajúci odovzdá prepravnej spoločnosti zvyčajne na druhý pracovný deň po potvrdení objednávky, najneskôr však do 3 pracovných dní.
Tovar, ktorý nie je skladom, musí Predávajúci objednať u svojich dodávateľov.
Objednávku Predávajúci nerozdeľuje, pokiaľ si Kupujúci objedná niekoľko druhov tovarov, z ktorých má každý inú dodaciu lehotu, tovar je expedovaný naraz v termíne najdlhšej dodacej lehoty.
V prípade platby vopred prevodom na bankový účet Predávajúceho sa tovar odosiela až po prijatí platby od Kupujúceho na bankový účet Predávajúceho.
V prípade, ak by sa dodacia lehota mala predĺžiť, než je avizované, informuje Predávajúci o tejto skutočnosti Kupujúceho. Ak Kupujúci nesúhlasí s predĺženou dodacou lehotou, má právo objednávku zrušiť alebo zmeniť. V prípade, že Kupujúci už úplne alebo z časti uhradil kúpnu cenu a objednávku zruší, bude mu prijatá platba vrátená spôsobom, ktorým došlo k úhrade alebo spôsobom ktorý si Kupujúci zvolí a to do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.
Expedovanie tovaru sa môže predĺžiť z nasledovných dôvodov: tovar nie je momentálne na sklade, tovar nemá výrobca, príp. distribútor aktuálne na sklade, zasiahla vyššia moc – napr. balík sa stratil pri doprave k Predávajúcemu, Predávajúcemu bol dodaný iný tovar, než bol objednaný, atď.
Kupujúci je o odoslaní tovaru informovaný e-mailom.
Ak Kupujúcemu tovar alebo oznámenie o uložení zásielky na pošte nebolo doručené ani do 5 pracovných dní po doručení informácie o odoslaní, kontaktujte Predávajúceho. Bližšie informácie o zásielke a možných dôvodoch nedoručenia Predávajúci po preverení následne poskytne Kupujúcemu telefonicky alebo e-mailom.
3.2 Spôsob odoslania tovaru
Kupujúci má možnosť zvoliť si nasledovné spôsoby dodania:
- Slovenská pošta, Packeta
(V prípade, že tovar ide priamo od nášho dodávateľa ku Kupujúcemu (dropshipping) tovar je doručený zmluvnou kuriérskou službou nášho dodávateľa.)
- Slovenská pošta
Predávajúca spoločnosť nenesie zodpovednosť za :
- oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (pošta,kurier)
- oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
-poškodenie zavinené doručovateľom (pošta,kurier). V prípade, že Kupujúci pri preberaní tovaru od prepravcu zistí, že je obal, v ktorom je tovar zabalený viditeľne poškodený, odporúčame Kupujúcemu tovar neprevziať. S prepravnou spoločnosťou doporučujeme spísať protokol o poškodení zásielky. V takomto prípade zostáva zachovaný nárok Kupujúceho na poskytnutie riadneho plnenia Predávajúceho alebo na vrátenie kúpnej ceny podľa zvolenia Kupujúceho.
3.3 Cena dopravy
Náklady na doručenie objednaného tovaru znáša Kupujúci. Uvedené poplatky platia pre odoslanie tovaru v rámci Slovenskej republiky.
Platba |
Slovenská pošta - zásielka na adresu |
Slovenská pošta - zásielka na poštu |
Packeta odberné miesta |
Packeta Home HD (na adresu) |
Doručenie kuriérom (objemný tovar) |
Platba vopred na účet IB |
4,90 |
3,90 |
3,90 |
5,80 |
9,99 |
3.4 Dodanie tovaru do iných štátov
Dodanie tovaru na územie iných štátov sa uskutočňuje na základe predchádzajúceho vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné a balné, prípadne ďalších dodacích podmienok medzi Kupujúcim a Predávajúcim. Tovar je odosielaný prostredníctvom Slovenskej pošty po predchádzajúce úhrade na účet Predávajúceho.
4. Spôsob platby za tovar
Spôsob platby uvedie Kupujúci v objednávke.
Kupujúci má možnosť zaplatiť kúpnu cenu za tovar Predávajúcemu jedným z nižšie uvedených spôsobov:
Dobierka – za tovar Kupujúci zaplatí až pri doručení Kurierom, poštovým doručovateľom, alebo na pošte – pokiaľ si bude Kupujúci vyzdvihovať zásielku tam. Služba je spoplatnená sumou 1,50 euro.
V prípade neprevzatia dobierky Kupujúcim si Predávajúci vyhradzuje právo zamietnuť tomuto Kupujúceme každú ďalšiu objednávku, ktorú si objedná formou dobierky. Tomuto Kupujúcemu budú zásielka odoslaná len po predchádzajúcej úhrade kúpnej ceny na účet Predávajúceho.
Bankovým prevodom – údaje potrebné k platbe zasiela Predávajúci Kupujúcemu e-mailom najneskôr na druhý pracovný deň po prijatí objednávky
číslo účtu: 2701564502
kód banky Fio : 8330
IBAN : SK1983300000002701564502
BIC/SWIFT : FIOZSKBAXXX
variabilný symbol: číslo objednávky
konštantný symbol: 0008
poznámka: meno a priezvisko zákazníka
5. Záručné podmienky a reklamačný poriadok
Predávaný tovar musí mať požadovanú, prípadne právnymi predpismi ustanovenú akosť, množstvo, mieru alebo hmotnosť a musí byť bez vád, najmä musí zodpovedať záväzným technickým normám.
Ak treba, aby sa pri užívaní veci zachovali osobitné pravidlá, najmä ak sa užívanie riadi návodom alebo je upravené technickou normou, je Predávajúci povinný Kupujúceho s nimi oboznámiť, ibaže ide o pravidlá všeobecne známe. Pri tovare, ktorého používanie sa riadi návodom, je tento návod vždy priložený.
Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí Kupujúcim.
Záruka sa vzťahuje na tovar, ktorý bol zakúpený v internetovom obchode www.lelaeshop.sk.
Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia veci Kupujúcim.
Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u Predávajúceho, u ktorého bola vec kúpená.
Práva zo zodpovednosti za vady veci, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe.
Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
5.1 Práva spotrebiteľa pri uplatnení reklamácie
Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má Kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým Predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to Kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má Kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú Kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však Kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.
Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má Kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
5.2 Uplatnenie reklamácie
Miestom pre uplatnenie reklamácie je: SLOVCODE spol. s r.o., Stredná Hôrka 385/19, 958 42 Brodzany, tel. 0904 940 025, e-mail: lelaeshop@gmail.com
Kupujúcemu odporúčame, aby nás o reklamovanej vade vopred informoval na e-mailovú adresu: lelaeshop@gmail.com prípadne telefonicky, dohodneme sa na ďalšom postupe.
Pri reklamácii je potrebné, aby Kupujúci preukázal, že tovar nakúpil v internetovom obchode www.lelaeshop.sk, ďalej je potrebné popísať závadu a identifikovať sa.
Rozhodujúci dátum na lehotu plynutia reklamácie je dátum prijatia reklamovaného tovaru.
Na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré zo svojich práv v zmysle § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka uplatňuje, Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie v závislosti od charakteru vady ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní, v odôvodnených prípadoch, najmä ak to vyžaduje zložité technické testovanie výrobku alebo služby do 30 dní.
Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
Vybavením reklamácie je ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
6. Vrátenie tovaru - odstúpenie od kúpnej zmluvy
Spotrebiteľ je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru.
Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy (t.z. kedykoľvek v období od odoslania objednávky po deň prevzatia tovaru).
Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:
- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
-predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.
Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči; ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy stačí akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy (ďalej len „oznámenie o odstúpení od zmluvy“). Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorého vzor je súčastou týchto Všeobecných obchodných podmienok.
Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň 14 dňovej lehoty odo dňa prevzatia tovaru spotrebiteľom.
Ak predávajúci na svojom webovom sídle umožňuje, aby spotrebiteľ odstúpil od zmluvy použitím na to určenej osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od zmluvy, predávajúci je povinný ihneď po prijatí odstúpenia od zmluvy poskytnúť o tom spotrebiteľovi potvrdenie na trvanlivom nosiči.
Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov.
Predávajúci je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo spotrebiteľa dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým spotrebiteľovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.
Predávajúci nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.
Pri odstúpení od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru, predávajúci nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu.
Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť na adresu sidla predávajúceho alebo ho odovzdať predávajúcemu. Táto lehota sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.
Náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu znáša pri odstúpení od zmluvy spotrebiteľ. Spotrebiteľ zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca so zmluvou, od ktorej spotrebiteľ odstúpil. Ak sú s tovarom doručované darčeky alebo tovar zdarma, odstúpením spotrebiteľa od zmluvy za zrušuje od začiatku aj darovacia zmluva a spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu.
V prípade vrátenia len časti tovaru, ktorý bol zakúpený ako set za zvýhodnenú cenu, zaniká kúpna zmluva na zakúpenie setu. Kupujúcemu bude vystavený nový daňový doklad na ponechaný tovar, ktorý bude zodpovedať cene tovaru zakúpeného samostatne a bude mu vrátená len časť zaplatenej kúpnej ceny, ktorá zodpovedá rozdielu zaplatenej kúpnej ceny za set a kúpnej ceny za tovar, ktorý si kupujúci ponechal.
VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy):
Komu: SLOVCODE spol. s r.o., Stredná Hôrka 385/19, 958 42 Brodzany, e-mail:lelaeshop@gmail.com
– Týmto oznamujem , že odstupujem od zmluvy na tento tovar : ..............
– Dátum objednania tovaru…………
– Dátum prijatia tovaru ..............
– Meno a priezvisko spotrebiteľa ..............
– Adresa spotrebiteľa .............
- IBAN :
– Podpis spotrebiteľa (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ..............
– Dátum ..............
7. Alternatívne riešenie sporov
Kupujúci má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS").
Orgánom alternatívneho riešenia sporov je :
Slovenská obchodná inšpekcia
Ústredný inšpektorát
Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov
Prievozská 32, p.p.29
827 99 Bratislava 27
https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe: ars@soi.sk, adr@soi.sk
8. Ochrana osobných údajov
Práva Kupujúceho ohľadne spracovania osobných údajov sú popísané aj v dokumente Ochrana osobných údajov. https://www.lelaeshop.sk/lelaeshop/5-Obchodne-podmienky/16-Ochrana-osobnych-udajov
Spracovávanie osobných údajov sa riadi zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Účel spracúvania osobných údajov :
- registrácia užívateľov, vedenie databázy registrovaných užívateľov,
- spracovanie objednávok, vystavenie daňového dokladu – faktúry, doručenie tovaru
- vedenie účtovných a iných dokladov spojených s vybavením objednávky,
- komunikácia s dotknutou osobou (zákazníkom) telefonicky alebo prostredníctvom elektronickej pošty v súvislosti s vybavením objednávky a doručením tovaru, prípadne s riešením reklamácie
- poskytnutie osobných údajov dotknutých osôb sprostredkovateľovi (Slovenská pošta a kurierovi) výlučne pre účely identifikácie zákazníka pri doručení tovaru
- vedenie používateľských účtov, ktoré obsahujú osobné údaje, ktoré môže dotknutá osoba (zákazník) aktualizovať po prihlásení do svojho používateľského účtu alebo písomnou žiadosťou požiadať prevádzkovateľa o aktualizáciu osobných údajov, prípadne o likvidáciu osobných údajov v prípade, že účel spracúvania sa skončil alebo došlo k porušeniu zákona.
- evidencia a uchovávanie osobných údajov pre účely prípadných reklamácií
Zoznam osobných údajov: meno a priezvisko, fakturačná adresa, adresa pre doručenie tovaru, telefónny kontakt, email
Osobné údaje, ktoré Užívateľ poskytne, sú poskytované spoločnostiam, ktoré zmluvne spolupracujú s Prevádzkovateľom. Poskytnutie osobných údajov je jednorazové za účelom vybavenia objednávky:
- Distribučné spoločnosti
- Slovenská pošta
Prevádzkovateľ sa zaručuje zabezpečiť identifikáciu dotknutých osôb počas doby nie dlhšej, ako je nevyhnutné na dosiahnutie účelov spracúvania a zlikvidovať tie osobné údaje, ktorých účel spracúvania sa skončil.
8.1 Poučenie o právach dotknutej osoby
Dotknutá osoba má právo na základe písomnej žiadosti od prevádzkovateľa vyžadovať:
- a) potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o nej spracúvané,
- b) vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní osobných údajov v informačnom systéme v rozsahu podľa § 15 ods. 1 písm. a) až e) druhý až šiesty bod; pri vydaní rozhodnutia podľa odseku 5 je dotknutá osoba oprávnená oboznámiť sa s postupom spracúvania a vyhodnocovania operácií,
- c) vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získal jej osobné údaje na spracúvanie,
- d) vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
- e) opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
- f) likvidáciu jej osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o ich vrátenie,
- g) likvidáciu jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona,
- h) blokovanie jej osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti, ak prevádzkovateľ spracúva osobné údaje na základe súhlasu dotknutej osoby.
Dotknutá osoba na základe písomnej žiadosti má právo u prevádzkovateľa namietať voči:
- a) spracúvaniu jej osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jej súhlasu, a žiadať ich likvidáciu,
- b) využívaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo
- c) poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu.
Dotknutá osoba na základe písomnej žiadosti alebo osobne, ak vec neznesie odklad, má právo u prevádzkovateľa kedykoľvek namietať voči spracúvaniu osobných údajov v prípadoch podľa § 10 ods. 3 písm. a), e), f) alebo g) vyslovením oprávnených dôvodov alebo predložením dôkazov o neoprávnenom zasahovaní do jej práv a právom chránených záujmov, ktoré sú alebo môžu byť v konkrétnom prípade takýmto spracúvaním osobných údajov poškodené; ak tomu nebránia zákonné dôvody a preukáže sa, že námietka dotknutej osoby je oprávnená, prevádzkovateľ je povinný osobné údaje, ktorých spracúvanie dotknutá osoba namietala, bez zbytočného odkladu blokovať a zlikvidovať ihneď, ako to okolnosti dovolia.
Dotknutá osoba na základe písomnej žiadosti alebo osobne, ak vec neznesie odklad, ďalej má právo u prevádzkovateľa kedykoľvek namietať a nepodrobiť sa rozhodnutiu prevádzkovateľa, ktoré by malo pre ňu právne účinky alebo významný dosah, ak sa také rozhodnutie vydá výlučne na základe úkonov automatizovaného spracúvania jej osobných údajov. Dotknutá osoba má právo žiadať prevádzkovateľa o preskúmanie vydaného rozhodnutia metódou odlišnou od automatizovanej formy spracúvania, pričom prevádzkovateľ je povinný žiadosti dotknutej osoby vyhovieť, a to tak, že rozhodujúcu úlohu pri preskúmaní rozhodnutia bude mať oprávnená osoba; o spôsobe preskúmania a výsledku zistenia prevádzkovateľ informuje dotknutú osobu v lehote podľa § 29 ods. 3. Dotknutá osoba nemá toto právo iba v prípade, ak to ustanovuje osobitný zákon, v ktorom sú upravené opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov dotknutej osoby, alebo ak v rámci predzmluvných vzťahov alebo počas existencie zmluvných vzťahov prevádzkovateľ vydal rozhodnutie, ktorým vyhovel požiadavke dotknutej osoby, alebo ak prevádzkovateľ na základe zmluvy prijal iné primerané opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov dotknutej osoby.
9. Zodpovednosť za chyby na stránke www.lelaeshop.sk
Upozorňujeme, že informácie uvedené na www.lelaeshop.sk sú z časti preberané od tretích strán, môžu obsahovať nepresnosti a môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia.
Nenesieme voči inej strane zodpovednosť za priame, nepriame alebo mimoriadne škody, spôsobené použitím informácií z našich vlastných alebo odkazovaných webových stránok.
10. Duševné vlastníctvo
Celý obsah stránok www.lelaeshop.sk ako i jeho časti (texty, ilustrácie, animácie, fotky...) sú duševným vlastníctvom prevádzkovateľa. Ich akákoľvek reprodukcia alebo šírenie akýmkoľvek spôsobom podliehajú výslovnému a riadnemu súhlasu prevádzkovateľa. Akékoľvek porušenie autorských práv budú trestané podľa platných zákonov.
Tieto obchodné podmienky sú platné od 24.5.2023.
Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním Všeobecných obchodných podmienok.