S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

KONTAKTY

SLOVCODE s.r.o.
Stredná Hôrka 385/19
958 42 Brodzany
tel: 0904 940 025
lelaeshop@gmail.com

NOVINKY

arr3Nádherný nábytok do detskej izbyNovinka v ponuke LelaEshopu - nádherný detský nábytok : detské postieľky, postele s úložným... arr3Produkty pre deti T-TOMI Krásne a kvalitné produkty pre deti od T-TOMI nájdete v LelaEshope :)   Kvalitné látkové...

ANKETA

Ako ste sa dozvedeli o LelaEshope ?

z internetových vyhľadávačov 28% od priateľov 23% z facebooku 24% z reklamy na aute 24%

 

 


» Všeobecné obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky Ochrana osobných údajov Reklamačný poriadok
Všeobecné obchodné podmienky

1. IDENTIFIKÁCIA OBCHODNÍKA

Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej aj „VOP“) sa riadia právne vzťahy medzi obchodníkom:

SLOVCODE spol. s r.o., Stredná Hôrka 385/19, 958 42 Brodzany

IČO : 36339369

IČ DPH: SK2021902091

Obchodný register Okr. súdu Trenčín, oddiel Sro, vložka číslo 19486/R 

Orgán dozoru a dohľadu

Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj

Hurbanova 59

911 01  Trenčín

a každou osobou, ktorá je kupujúcim produktov ponúkaných obchodníkom na webovom sídle www.lelaeshop.sk. Tieto VOP sa riadia podľa platnej legislatívy Slovenskej republiky najmä zákonov: Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, Zákon č. 40/1964 Z.z. Občiansky zákonník v platnom znení.

2. OBJEDNÁVANIE TOVARU – nákup, uzavretie kúpnej zmluvy

Internetový obchod www.lelaeshop.sk obsahuje zoznam tovaru ponúkaného obchodníkom na predaj, pri každom tovare sú uvedené hlavné vlastnosti tovaru, skladová dostupnosť a cena jednotlivého ponúkaného tovaru.

Zmluvné strany majú možnosť uzavrieť kúpnu zmluvu aj za individuálne dojednaných podmienok, pokiaľ sa na tom dohodnú.

Objednávku je možné uskutočniť prostredníctvom objednávkového formulára, e-mailom alebo telefonicky.

Objednávkový formulár obsahuje hlavne informácie o:

- objednanom tovare (objednávaný tovar vloží spotrebiteľ do elektronického nákupného košíka internetového obchodu, pričom špecifikuje množstvo daného tovaru)

- spôsobe úhrady kúpnej ceny tovaru

- spôsobe doručenia objednávaného tovaru

- nákladoch spojených s dodaním tovaru (ďalej spoločne len ako „Objednávka“).

Pred zaslaním objednávky obchodníkovi je spotrebiteľovi umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Údaje uvedené v objednávke sú obchodníkom považované za správne. Obchodník okamžite po obdržaní objednávky toto obdržanie spotrebiteľovi potvrdí elektronickou poštou a to na adresu elektronickej pošty spotrebiteľa uvedenú v objednávke alebo registrácii, čím vzniká kúpna zmluva. 

Zmluvné strany majú právo odstúpiť od zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva, výrazným spôsobom sa predĺžila doba dodania alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena obchodníka tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, obchodník bude ihneď kontaktovať spotrebiteľa za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že spotrebiteľ už zaplatil časť alebo celú čiastku kúpnej ceny, bude mu táto čiastka vrátená do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

3. CENA TOVARU

Cena ponúkaného tovaru je uvedená vrátane všetkých daní v mene EUR. Obchodník je platcom DPH. Cena ponúkaného tovaru neobsahuje náklady na dopravu od obchodníka ku spotrebiteľovi. 

Obchodník si vyhradzuje právo tlačových chýb, v takom prípade má kupujúci právo objednávku zmeniť alebo zrušiť.

4. DODANIE TOVARU

Dodaním tovaru podľa týchto VOP sa rozumie doručenie tovaru spotrebiteľovi v súlade s kúpnou zmluvou.

Na základe kúpnej zmluvy vystaví obchodník spotrebiteľovi daňový doklad – faktúru. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na spotrebiteľa jeho prevzatím a úplným zaplatením kúpnej ceny.

4.1 Dodacie lehoty

U každého tovaru je osobitne uvedené, či je alebo nie je tovar skladom u obchodníka.

Tovar, ktorý je skladom, obchodník odovzdá prepravnej spoločnosti zvyčajne na druhý pracovný deň po potvrdení objednávky, najneskôr však do 3 pracovných dní.

Tovar, ktorý nie je skladom, musí obchodník objednať u svojich obchodníkov (dodávateľov).

Objednávku obchodník nerozdeľuje, pokiaľ si spotrebiteľ objedná niekoľko druhov tovarov, z ktorých má každý inú dodaciu lehotu, tovar je expedovaný naraz v termíne najdlhšej dodacej lehoty.

V prípade platby vopred prevodom na bankový účet obchodníka sa tovar odosiela až po prijatí platby od spotrebiteľa na bankový účet obchodníka.

V prípade, ak by sa dodacia lehota mala predĺžiť, než je avizované, informuje obchodník o tejto skutočnosti spotrebiteľa. Ak spotrebiteľ nesúhlasí s predĺženou dodacou lehotou, má právo objednávku zrušiť alebo zmeniť. V prípade, že spotrebiteľ už úplne alebo z časti uhradil kúpnu cenu a objednávku zruší, bude mu prijatá platba vrátená spôsobom, ktorým došlo k úhrade alebo spôsobom ktorý si spotrebiteľ zvolí a to do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

Expedovanie tovaru sa môže predĺžiť z nasledovných dôvodov: tovar nie je momentálne na sklade, tovar nemá výrobca alebo distribútor aktuálne na sklade, zasiahla vyššia moc (napr. balík sa stratil pri doprave k obchodníkovi, obchodníkovi bol dodaný iný tovar, než bol objednaný, atď.)

Spotrebiteľ je o odoslaní tovaru informovaný e-mailom.

4.2 Spôsob dodania tovaru

Spotrebiteľ má možnosť zvoliť si nasledovné spôsoby dodania:

- Slovenská pošta

- Packeta

V prípade, že tovar ide priamo od nášho dodávateľa ku spotrebiteľovi (tzv. dropshipping) tovar je doručený zmluvnou kuriérskou službou nášho dodávateľa.

Obchodník nenesie zodpovednosť za :

- oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (Slovenská pošta, Packeta, kuriérska spoločnosť)

- oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou spotrebiteľa

- poškodenie zavinené doručovateľom (Slovenská pošta, Packeta, kuriérska spoločnosť).

V prípade, že spotrebiteľ pri preberaní tovaru od prepravcu zistí, že obal, v ktorom je tovar zabalený je viditeľne poškodený, odporúčame spotrebiteľovi tovar neprevziať. S prepravnou spoločnosťou doporučujeme spísať protokol o poškodení zásielky. V takomto prípade zostáva zachovaný nárok spotrebiteľa na poskytnutie riadneho plnenia obchodníkom alebo na vrátenie kúpnej ceny podľa zvolenia kupujúceho.

4.3 Cena dopravy

Náklady na doručenie objednaného tovaru znáša spotrebiteľ. Uvedená cena dopravy platí pre odoslanie tovaru v rámci Slovenskej republiky.

Platba

Slovenská pošta -

zásielka na adresu

Slovenská pošta -

zásielka na poštu

Packeta odberné 

miesta 

Packeta Home HD (na adresu)

Doručenie kuriérom

(objemný tovar)

Platba vopred na účet IB

4,90

3,90

3,90

7,00

9,99

4.4 Dodanie tovaru do iných štátov

Dodanie tovaru na územie iných štátov sa uskutočňuje na základe predchádzajúceho vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné a balné, prípadne ďalších dodacích podmienok medzi spotrebiteľom a obchodníkom. Tovar je odoslaný až po predchádzajúcej úhrade na účet obchodníka.

5. SPOSOB PLATBY ZA TOVAR

Spôsob platby si spotrebiteľ zvolí v objednávke.

Spotrebiteľ má možnosť zaplatiť kúpnu cenu za tovar obchodníkovi jedným z nižšie uvedených spôsobov:

  • dobierka – za tovar spotrebiteľ zaplatí až pri doručení kuriérom, poštovým doručovateľom, alebo na pošte – pokiaľ si bude spotrebiteľ vyzdvihovať zásielku tam. Služba je spoplatnená sumou 1,50 eur.

V prípade neprevzatia dobierky spotrebiteľom si obchodník vyhradzuje právo zamietnuť tomuto spotrebiteľovi každú ďalšiu objednávku, ktorú si objedná formou dobierky. Tomuto spotrebiteľovi bude zásielka odoslaná len po predchádzajúcej úhrade kúpnej ceny na účet obchodníka.

  • bankovým prevodom – údaje potrebné k platbe zasiela obchodník spotrebiteľovi e-mailom najneskôr na druhý pracovný deň po prijatí objednávky

číslo účtu: 2701564502

kód banky Fio : 8330

IBAN : SK1983300000002701564502

BIC/SWIFT : FIOZSKBAXXX

variabilný symbol: číslo objednávky

konštantný symbol: 0008

poznámka: meno a priezvisko kupujúceho

6. ZÁRUČNÉ PODMIENKY A REKLAMAČNÝ PORIADOK

Kontaktné údaje na obchodníka v prípade reklamácie, odstúpenia od zmluvy, uplatnenia zodpovednosti za vady tovaru sú :

SLOVCODE spol. s r.o., Stredná Hôrka 385/19, 958 42 Brodzany

 e-mail: lelaeshop@gmail.com

mobil : +421 904 940 025

6.1 Akosť predávaného tovaru

Predávaný tovar musí mať požadovanú, prípadne právnymi predpismi ustanovenú akosť, množstvo, mieru alebo hmotnosť a musí byť bez vád, najmä musí zodpovedať záväzným technickým normám.

Ak treba, aby sa pri užívaní veci zachovali osobitné pravidlá, najmä ak sa užívanie riadi návodom alebo je upravené technickou normou, je obchodník povinný spotrebiteľa s nimi oboznámiť, ibaže ide o pravidlá všeobecne známe. Pri tovare, ktorého používanie sa riadi návodom, je tento návod vždy priložený.

Predaná vec má vady, ak nie je v súlade s požiadavkami popísanými vyššie v texte.

6.2 Zodpovednosť obchodníka za vady

Obchodník zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí spotrebiteľom.

Záručná doba je 2 roky a začína plynúť dňom prevzatia veci spotrebiteľom.

Záruka sa vzťahuje na tovar, ktorý bol zakúpený v internetovom obchode www.lelaeshop.sk

6.3 Riešenie reklamácie a vytknutie vady

Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u obchodníka, u ktorého bola vec kúpená vyplnením reklamačného formuláru na stránke www.lelaeshop.sk a zaslaním elektronicky na emailovu adresu lelaeshop@gmail.com alebo poštou na adresu SLOVCODE spol. s r.o., Stredná Hôrka 385/19, 958 42 Brodzany.

Po uplatnení reklamácie obchodník bezodkladne vystaví potvrdenie o tom, kedy si spotrebiteľ uplatnil právo na reklamáciu.

Práva zo zodpovednosti za vady veci, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe.

Obchodník je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

6.4  Práva spotrebiteľa pri uplatnení reklamácie

Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Obchodník je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

Spotrebiteľ môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým obchodníkovi nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.

Obchodník môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to spotrebiteľovi nespôsobí závažné ťažkosti.

Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má spotrebiteľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú spotrebiteľovi, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však spotrebiteľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.

Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny veci.

6.5 Uplatnenie reklamácie

Miestom pre uplatnenie reklamácie je: SLOVCODE spol. s r.o., Stredná Hôrka 385/19, 958 42 Brodzany, tel. 0904 940 025, e-mail: lelaeshop@gmail.com

Spotrebiteľovi odporúčame, aby nás o reklamovanej vade vopred informoval na e-mailovú adresu: lelaeshop@gmail.com prípadne telefonicky, dohodneme sa na ďalšom postupe.

Pri reklamácii je potrebné, aby spotrebiteľ preukázal, že tovar nakúpil v internetovom obchode www.lelaeshop.sk, ďalej je potrebné popísať závadu a identifikovať sa.

Rozhodujúci dátum na lehotu plynutia reklamácie je dátum prijatia reklamovaného tovaru.

Na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré zo svojich práv v zmysle § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka uplatňuje, obchodník je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie v závislosti od charakteru vady ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní, v odôvodnených prípadoch, najmä ak to vyžaduje zložité technické testovanie výrobku alebo služby do 30 dní.

Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

Vybavením reklamácie je ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

7. VRÁTENIE TOVARU - odstúpenie od kúpnej zmluvy

Spotrebiteľ je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru.

Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy (t.z. kedykoľvek v období od odoslania objednávky po deň prevzatia tovaru).

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:

- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,

-predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.

Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči; ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy stačí akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy (ďalej len „oznámenie o odstúpení od zmluvy“). Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorého vzor je súčastou týchto VOP.

Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané obchodníkovi najneskôr v posledný deň 14 dňovej lehoty odo dňa prevzatia tovaru spotrebiteľom.

Ak obchodník na svojom webovom sídle umožňuje, aby spotrebiteľ odstúpil od zmluvy použitím na to určenej osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od zmluvy, obchodník je povinný ihneď po prijatí odstúpenia od zmluvy poskytnúť o tom spotrebiteľovi potvrdenie na trvanlivom nosiči.

Obchodník je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov.

Obchodník je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo spotrebiteľa dohodnúť sa s obchodníkom na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým spotrebiteľovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.

Obchodník nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil spotrebiteľ a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný obchodníkom.

Pri odstúpení od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru, obchodník nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť obchodníkovi.

Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť na adresu sídla obchodníka alebo ho odovzdať obchodníkovi. Táto lehota sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

Náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi znáša pri odstúpení od zmluvy spotrebiteľ. Spotrebiteľ zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca so zmluvou, od ktorej spotrebiteľ odstúpil. Ak sú s tovarom doručované darčeky alebo tovar zdarma, odstúpením spotrebiteľa od zmluvy sa zrušuje od začiatku aj darovacia zmluva a spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať obchodníkovi.

V prípade vrátenia len časti tovaru, ktorý bol zakúpený ako set za zvýhodnenú cenu, zaniká kúpna zmluva na zakúpenie setu. Spotrebiteľovi bude vystavený nový daňový doklad na ponechaný tovar, ktorý bude zodpovedať cene tovaru zakúpeného samostatne a bude mu vrátená len časť zaplatenej kúpnej ceny, ktorá zodpovedá rozdielu zaplatenej kúpnej ceny za set a kúpnej ceny za tovar, ktorý si spotrebiteľ ponechal.

VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy):

Komu:   SLOVCODE spol. s r.o., Stredná Hôrka 385/19, 958 42 Brodzany,   e-mail:lelaeshop@gmail.com

–   Týmto oznamujem , že odstupujem od zmluvy na tento tovar : ..............

–   Dátum objednania tovaru…………

–   Dátum prijatia tovaru ..............

–   Meno a priezvisko spotrebiteľa ..............

–   Adresa spotrebiteľa .............

-   IBAN : 

–   Podpis spotrebiteľa (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ..............

–   Dátum ..............

8. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva. Ak obchodník na žiadosť spotrebiteľa odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS").

Orgánom alternatívneho riešenia sporov je :

Slovenská obchodná inšpekcia

ústredný inšpektorát

Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov

Bajkalská 21/A, p. p. 29

827 99 Bratislava 27

https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi

Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe: ars@soi.sk, adr@soi.sk

9. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Práva spotrebiteľa ohľadne spracovania osobných údajov sú popísané aj v dokumente Ochrana osobných údajov. https://www.lelaeshop.sk/lelaeshop/5-Obchodne-podmienky/16-Ochrana-osobnych-udajov

Spracovávanie osobných údajov sa riadi zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.

Účel spracúvania osobných údajov :

- registrácia užívateľov, vedenie databázy registrovaných užívateľov,

- spracovanie objednávok, vystavenie daňového dokladu – faktúry, doručenie tovaru

- vedenie účtovných a iných dokladov spojených s vybavením objednávky,

- komunikácia s dotknutou osobou (zákazníkom) telefonicky alebo prostredníctvom elektronickej pošty v súvislosti s vybavením objednávky a doručením tovaru, prípadne s riešením reklamácie

- poskytnutie osobných údajov dotknutých osôb sprostredkovateľovi (Slovenská pošta, Packeta a kuriérskej spoločnosti) výlučne pre účely identifikácie zákazníka pri doručení tovaru

- vedenie používateľských účtov, ktoré obsahujú osobné údaje, ktoré môže dotknutá osoba (zákazník) aktualizovať po prihlásení do svojho používateľského účtu alebo písomnou žiadosťou požiadať obchodníka o aktualizáciu osobných údajov, prípadne o likvidáciu osobných údajov v prípade, že účel spracúvania sa skončil alebo došlo k porušeniu zákona.

- evidencia a uchovávanie osobných údajov pre účely prípadných reklamácií

Zoznam osobných údajov: meno a priezvisko, fakturačná adresa, adresa pre doručenie tovaru, telefonický kontakt, e-mail.

Osobné údaje, ktoré spotrebiteľ poskytne, sú poskytované spoločnostiam, ktoré zmluvne spolupracujú s obchodníkom. Poskytnutie osobných údajov je jednorazové za účelom vybavenia objednávky:

- kuriérske spoločnosti

- Slovenská pošta

- Packeta

Obchodník sa zaručuje zabezpečiť identifikáciu dotknutých osôb počas doby nie dlhšej, ako je nevyhnutné na dosiahnutie účelov spracúvania a zlikvidovať tie osobné údaje, ktorých účel spracúvania sa skončil.

9.1 Poučenie o právach dotknutej osoby

Dotknutá osoba má právo na základe písomnej žiadosti od prevádzkovateľa vyžadovať:

  1. a) potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o nej spracúvané,
  2. b) vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní osobných údajov v informačnom systéme v rozsahu podľa § 15 ods. 1 písm. a) až e) druhý až šiesty bod; pri vydaní rozhodnutia podľa odseku 5 je dotknutá osoba oprávnená oboznámiť sa s postupom spracúvania a vyhodnocovania operácií,
  3. c) vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získal jej osobné údaje na spracúvanie,
  4. d) vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
  5. e) opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
  6. f) likvidáciu jej osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o ich vrátenie,
  7. g) likvidáciu jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona,
  8. h) blokovanie jej osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti, ak prevádzkovateľ spracúva osobné údaje na základe súhlasu dotknutej osoby.

Dotknutá osoba na základe písomnej žiadosti má právo u prevádzkovateľa namietať voči:

  1. a) spracúvaniu jej osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jej súhlasu, a žiadať ich likvidáciu,
  2. b) využívaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo
  3. c) poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu.

Dotknutá osoba na základe písomnej žiadosti alebo osobne, ak vec neznesie odklad, má právo u prevádzkovateľa kedykoľvek namietať voči spracúvaniu osobných údajov v prípadoch podľa § 10 ods. 3 písm. a), e), f) alebo g) vyslovením oprávnených dôvodov alebo predložením dôkazov o neoprávnenom zasahovaní do jej práv a právom chránených záujmov, ktoré sú alebo môžu byť v konkrétnom prípade takýmto spracúvaním osobných údajov poškodené; ak tomu nebránia zákonné dôvody a preukáže sa, že námietka dotknutej osoby je oprávnená, prevádzkovateľ je povinný osobné údaje, ktorých spracúvanie dotknutá osoba namietala, bez zbytočného odkladu blokovať a zlikvidovať ihneď, ako to okolnosti dovolia.

Dotknutá osoba na základe písomnej žiadosti alebo osobne, ak vec neznesie odklad, ďalej má právo u prevádzkovateľa kedykoľvek namietať a nepodrobiť sa rozhodnutiu prevádzkovateľa, ktoré by malo pre ňu právne účinky alebo významný dosah, ak sa také rozhodnutie vydá výlučne na základe úkonov automatizovaného spracúvania jej osobných údajov. Dotknutá osoba má právo žiadať prevádzkovateľa o preskúmanie vydaného rozhodnutia metódou odlišnou od automatizovanej formy spracúvania, pričom prevádzkovateľ je povinný žiadosti dotknutej osoby vyhovieť, a to tak, že rozhodujúcu úlohu pri preskúmaní rozhodnutia bude mať oprávnená osoba; o spôsobe preskúmania a výsledku zistenia prevádzkovateľ informuje dotknutú osobu v lehote podľa § 29 ods. 3. Dotknutá osoba nemá toto právo iba v prípade, ak to ustanovuje osobitný zákon, v ktorom sú upravené opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov dotknutej osoby, alebo ak v rámci predzmluvných vzťahov alebo počas existencie zmluvných vzťahov prevádzkovateľ vydal rozhodnutie, ktorým vyhovel požiadavke dotknutej osoby, alebo ak prevádzkovateľ na základe zmluvy prijal iné primerané opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov dotknutej osoby.

10. Zodpovednosť za chyby na stránke www.lelaeshop.sk

Upozorňujeme, že informácie uvedené na www.lelaeshop.sk sú z časti preberané od tretích strán, môžu obsahovať nepresnosti a môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia.

Nenesieme voči inej strane zodpovednosť za priame, nepriame alebo mimoriadne škody, spôsobené použitím informácií z našich vlastných alebo odkazovaných webových stránok.

11. Duševné vlastníctvo

Celý obsah stránok www.lelaeshop.sk ako i jeho časti (texty, ilustrácie, animácie, fotky...) sú duševným vlastníctvom prevádzkovateľa. Ich akákoľvek reprodukcia alebo šírenie akýmkoľvek spôsobom podliehajú výslovnému a riadnemu súhlasu prevádzkovateľa. Akékoľvek porušenie autorských práv budú trestané podľa platných zákonov.

Tieto obchodné podmienky sú platné od 5.11.2024.

Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním Všeobecných obchodných podmienok.

Vytvorené systémom www.webareal.sk

M2UwYTc1M